2013. január 24., csütörtök

Tedd egyedivé a számítógépedet!

Ebben a bejegyzésben adni fogok pár tippet, hogyan lehet kellemessé tenni a számítógépen és internetezéssel töltött időt. Pár perc alatt, pár kattintással letölthetőek olyan bővítmények, amikkel teljesen személyre lehet szabni a böngészés/kattintgatás élményét.
1. Facebook bejelentkezés - ezt a bővítményt most találtam, a Google+ bővítménye, ha Google Chrome-ot használsz. Az FB Refresh nevű kis alkalmazással a facebook bejelentkezőfelületére saját képet tölthetsz fel. itt tudod telepíteni (a link alatt további információkat is találsz). Én a már blogomon is bemutatott világító földgömbös képet töltöttem fel háttérképnek.


2. Google Chrome téma - ezt szerintem senkinek sem kell bemutatni, de ha valakinek mégis elkerülte a figyelmét, akkor a kalapácsra kattintva a beállításokban: megjelenés/témák letöltése címszó alatt több száz téma közül választhatunk a böngészőnk kellemes felületté varázsolásához.


3. Könyvjelzők rendszerezése - ha már itt tartunk, felül látható a böngészőmben, hogy témakörök szerint mappákat hoztam létre a könyvjelzők elmentéséhez. Magától értetődő módon a könyvjelzők/új mappa létrehozásával tudunk mappákat készíteni, esetleg almappákat is, ha szükséges.
Itt egy példa: a blogok mappám valahogy így néz ki (már ráférne egy rendszerezés erre is...):


4. Asztal testreszabása - nem kell Windows 8 hozzá, hogy dizájnos legyen az asztalunk, elég a szuper XWidget nevű alkalmazás, amivel teljesen egyedi tartalmakat tudsz letölteni a könnyebb és szebb asztal elkészítéséhez. Én az egyszerűbb mindig jobb- elvén csak egy táblahátteret töltöttem le háttérképnek (google kereső/képek: chalkboard), amit egy pár színes jegyzettel és egy egyszerű órával/dátumjelzővel dobtam fel.


Az XWidget programot egyébként a barátom, Dávid mutatta meg, ő tökélyre fejlesztette a minimál dizájnt, most épp így néz ki az asztala (köszi, Dávid:)):


Számos lehetőség között válogathatunk, a japán túlzsúfolttól a retrón át a rusztikus megjelenésig, ha letöltjük az XWidget programot innen
Néhány példa:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése