2012. október 24., szerda

D.I.Y. őszi girland

A D.I.Y. angolul a do it yourself!, azaz a csináld magad! projektek rövidítésére kitalált mozaikszó. Ebben a bejegyzésben bemutatom, hogyan csináltam meg az őszi girlandot az albinkba, amit te is könnyedén elkészíthetsz!
Ha minden eszközt beszereztél, 10 perc alatt kész is az egész! :)






"Hozzávalók":
-cellux
-madzag (háztartási vagy hobbiboltban kapható, nagyon olcsón beszerezhető, és rengeteg mindenre jó)
-falevelek, termések, virágok (ez opcionális)
-olló
-ragasztó (én univerzális ragasztót használtam, de blutack vagy papírragasztó is megteszi)
-facsipeszek (nem muszáj, elég, ha behajtod felül a lapokat, és összeragasztod, s úgy teszed rá a madzagra)
-...és egy régi, rossz könyv. Én ezt még harmadikos általános iskolás koromban vettem egy könyvtári kiárusításon, 20 Ft-ért, ifjúsági regény, kislányoknak szól, de soha nem érdekelt valamiért.


Lépések:
1. Szedj különböző színű, fajtájú leveleket, apróbb terméseket, virágokat, bármit, ami a természetből származik, és szerinted jól mutatna a faladon!
2. Vágj ki egy régi könyvből lapokat, a két szélét vágd le a papírnak, majd alul háromszögeket vágj ki a lapból, tehát egy fecskefarokszerű véget hagyj meg neki!
3. Ezután ragaszd fel bármilyen ragasztóval, amit otthon találsz a terméseket, leveleket, virágokat!
4. Facsipesszel vagy celluxszal lógasd fel a madzagra a lapokat! (Az is jó, ha csak felül behajtod, és összeragasztod, majd átfűzöd rajta a madzagot!)
5. A madzagot két oldalon celluxozd be, és rakd ki a faladra a girlandodat! :)





A kreatív hobbi lényege, hogy minél több dolgot próbálj meg összegyűjteni, és azokból alkoss valamit, mert az alkotás folyamata során majd meglátod, új ötletek, kombinációk is eszedbe fognak jutni. Ne félj hát kombinálni a szokatlan, vagy a leírásban nem szereplő eszközöket... (én például eredetileg nem gondoltam volna, hogy virágot is fogok rakni a girlandra, ahogyan azt sem, hogy végül némi csipkebogyót is rá tudok akasztani a madzagra, ahogyan ez a képeken is látható).
és íme, a végeredmény:



A személyes kedvencem (kár, hogy pont nem jó minőségű a kép :( ):


Minél különbözőbb leveleket gyűjtesz, annál mutatósabb lesz a dekorációd!





Hát ennyi. Ugye nem is bonyolult? :)

forrás, ami alapján a girlandot elkészítettem: http://www.simpleasthatblog.com/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése