2012. szeptember 9., vasárnap

Orsojka ládikója

A kreatív kezű alkotóknak és a handmade-kedvelőknek nem kell bemutatni az etsy-t és a meskát. Ez a két fantasztikus weboldal tulajdonképpen egy-egy online piactér (az etsy nemzetközi, a világ minden tájáról származó alkotókkal, a meska pedig magyar), ahol bárki bemutathatja és eladhatja saját kezűleg készített alkotásait. Vannak itt bútorok, szappanok, ékszerek, kiegészítők, ruhadarabok, digitális fotók, lenyomatok, rajzok, skiccek, festmények, kreatív ötletekből megvalósult használati tárgyak, babák, gyermekjátékok, képeslapok, állatfelszerelések, jegyzetfüzetek, laptoptartók, edények, és szinte a végtelenségig folytathatnánk a sort, de a legjobb, ha rákattintasz erre a két linkre:





Régóta figyelem a magyar modern ékszerkészítők és az etsy-sek, meskások alkotásait, és folyton mentegettem róluk a képeket, inspirációnak, hogy később majd jól jönnek, ha alkotni szeretnék valamit. Számos eszközt beszereztem már, az előző évben szinte minden zsebpénzemet arra költöttem, hogy megvegyem az ékszerkészítéshez szükséges alapanyagokat (medálalapokat, üveglencséket, süthető gyurmát, fülbevalóalkatrészeket, szerelőkarikákat, stb.). Úgy gondoltam, hogy a kézügyességem és a kreativitásom megvan hozzá, mégsem volt elég önbizalmam, hogy megnyissam a facebook shopomat (Orsojka ládikója lenne/lesz a neve). Még mindig nem árulom tehát az ékszereket, amiket készítettem, a most következő alkotásokat pedig szinte mind egy szálig elosztogattam a barátnőimnek, csakúgy, vagy ajándékba.

A következő fülbevalót egy narancssárga filc, egy csipkedarab és némi régi gyerekkori fanyakláncból származó gyöngy felhasználásával készítettem:

A kanadai vadlúd nyaklánc, amit süthető gyurmából alkottam, szinte pontos mása az egyik kedvenc etsy-s alkotóm, a leanimale shop ékszerének (nem bírtam ki, hogy ne legyen nekem is egy, és nem akartam kiadni érte 16 ezer Ft-ot, plusz a szállítási költséget...):


Ez a két kismadár-páros szintén süthető gyurmából készült (csak főzve:)), és lefestettem akrilfestékkel. Őket megtartottam magamnak :)

A baglyos fülbevalók már a "fülemen folynak ki", hiába szerettem régen a bagoly-motívumot, ma már nem nagyon veszem fel, mivel mindenki hordja, de szétszedtem egy baglyos nyakláncomat és gyöngyöket fűztem rájuk, majd fülbevalónak használtam fel, szerintem nagyon feldobja:

A következő medálra nagyon büszke vagyok, és szinte mindenhez tudom hordani. Egy dekorkavics felhasználásával készült :)


Ezt a világosrózsaszín, türkiz gyönggyel díszített pihekönnyű fülbevalót Biankának ajándékoztam, aki a húgom barátnője, és hamarosan lehet, hogy befutott sztárénekesnő lesz belőle :)

Ezek a fülbevalók modern színekkel és díszítéssel pompáznak, égetett agyagra festettem a mintákat: 


Ez a világítótorony-ékszer szintén teljesen saját találmány, Katica barátnőm szülinapi ajándéka és egyben szerencsehozó (tényleg!) medálja lett: 


Ez a sushi nyaklánc a sushirajongó barátnőmnek és ex-szobatársamnak, a bájos mosolyú Rózsának készült, de még tavaly december óta nálam maradt :( bocsi érte, Rózsa, nemsokára most már tényleg odaadom!


Ez a rusztikus és mexikói stílust idéző darab szintén teljesen saját ötlet alapján készült, de eddig még sajnos csak egyszer hordtam:

Bűbájos Mary-nek igen jól áll ez a modern, aranyszínbe mártott türkiz gyurmafülbevaló:


Hát ennyi. Írjátok meg légyszi a véleményeteket, hogy lenne-e igény az ékszerüzletemre. Nagyon szívesen venném!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése